twee dagen onderweg op onze Harley's - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Emelie - WaarBenJij.nu twee dagen onderweg op onze Harley's - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Emelie - WaarBenJij.nu

twee dagen onderweg op onze Harley's

Blijf op de hoogte en volg Emelie

02 Juni 2015 | Verenigde Staten, Torrey

We beginnen stil aan te wennen en acclimatiseren na een vermoeiende reis. Afgelopen twee dagen hebben we prachtige routes gereden. Gisteren bij vertrek uit Las vegas was het voor ons beiden erg wennen. We konden niet direct de weg vinden dus zijn twee keer over The Strip van LV gereden. Wel stoer maar erg heet!! Het was gisteren bijna 40 graden in de woestijn. We hebben geen navigatie en rijden met kaart maar de wegbewijzering werkt hier heel anders dan bij ons. Eigenlijk heel gemakkelijk maar je moet het even door hebben.
Toen we de weg gevonden hadden zijn we via the valley of fire naar het noorden gereden. The valley of fire was bijzonder mooi maar ik (emelie) had enorme last vd hitte. De zon staat een stuk hoger hier en met een mat zwarte integraalhelm was het niet te doen voor mij. Mijn hoofd kookte. Voor het eerst in mn leven was ik blij met een mac donalds met airco!! Na de lunch (bij MD!) en hoofd onder de kraan, zijn we verder gereden door het Zionpark wat adembenemnd mooi was. Corsica in het groot. Einde vd dag aankomst bij Bryce Canyon waar we een mooie zonsondergang meepikten. Overnacht in een westernhotel waar alle amerikaanse clyche's helemaal waar worden gemaakt. Wij genieten!!
Vandaag eerst Bryce bezocht en daarna richting Dixie national forest, waar we wel tien keer gestopt zijn omdat het zooooo mooi was.
Onderweg kom je allerlei mensen tegen uit alle delen van de wereld en natuurlijk altijd nederlanders! Vandaag twee mannen uit Ukraine ontmoet die met eigen motor van oost naar west aan het rijden waren. De mensen zijn heel vriendelijk hier. Je raakt heel snel in gesprek wat erg leuk is.
We zijn eind vd middag neergestreken in Torrey bij capital reef resort en liggen nu aan het zwembad met uitzicht op geweldige rode rotspartijen.
Je ziet hier alle amerikaanse scenes uit bekende westernfilmsfilms voor je.
Ik ga proberen fotos te uploaden maar dat was tot nu toe een probleem. Hopelijk lukt het.

• 03 Juni 2015 - 09:07

Renée:

Ha E&M!
    klinkt heeeel goed! Wat een mooie plaatjes zullen jullie schieten....ik kan het me niet eens voorstellen om daar in het 'echt' te staan! Geniet er van, wij genieten hier een beetje mee!
    Liefs,
    Renée

• 03 Juni 2015 - 10:49

Ineke Van Den Berg:

Het is net een film waarin je meespeelt, zo stel ik me dat voor...... jullie rijdend op de motor door de woestijn!
    Keep your head cool!

liefs ineke

• 03 Juni 2015 - 13:34

Emelie :

Ja het is alsof we een rol spelen in een Amerikaanse film of serie. Marcel is alleen minder blij met de kleur van zijn roadking.

• 03 Juni 2015 - 13:35

Emelie :

Oranje!!!! ;))

• 03 Juni 2015 - 19:35

Elly Van Den Berg:

Oranje!! Dan weten ze in ieder geval, dat je uit Nederland komt!
    Valt toch op!
    Liefs Elly