laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Walsberg, Nederland van Emelie - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Walsberg, Nederland van Emelie - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Emelie

25 Mei 2015 | Nederland, Walsberg

Lieve mensen,

As zondag is het zover! Onze avontuurlijke reis gaat beginnen.
Wij hebben een vakantieblog gemaakt zodat jullie (vrienden en familie) onze reis in Amerika kunnen volgen.
Ik heb dit gedaan omdat Facebook te openbaar is voor mij. En zo is het leuk om foto's en verhalen te delen en mooi om jullie een klein beetje mee op reis te nemen. Mocht je ons blog niet willen volgen dan kan je jezelf altijd uitschrijven.

Groetjes Emelie

Dear friends,

Next week starts our holiday to america. We have aranged an special blog so that you can follow our trip. Facebook has to less privacy for me. And its fun to share photo's and story's with you. In this way you can travel a bit together with us. If you don't want to follow this blog, you can always unsubcribe from the list.